مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 18:102023-12-22حوادث

 رد خون در دانشگاه تاریخی شهر پراگ


یک فرد مسلح در دانشگاه چارلز شهر پراگ 14 نفر را به قتل رساند و 25 نفر دیگر را مجروح کرد؛تاکنون هویت 11 نفر از قربانیان این حادثه مشخص شده است.

-  مرگبارترین تیراندازی مرگبار در تاریخ جمهوری چک با 14 کشته و 25 زخمی  رد خون در دانشگاه تاریخی شهر پراگ یک فرد مسلح در دانشگاه چارلز شهر پراگ 14 نفر را به قتل رساند و 25 نفر دیگر را مجروح کرد؛تاکنون هویت 11 نفر از قربانیان این حادثه مشخص شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مردم شهر پراگ روز گذشته را با یک خبر شوکه کننده آغاز کردند.

یک فرد مسلح در دانشگاه چارلز در مرکز این شهر 14 نفر را به قتل رساند و 25 نفر دیگر را مجروح کرد تا مرگبارترین حمله در تاریخ جمهوری چک رقم بخورد، چراکه این اولین تیراندازی مرگبار در یک دانشگاه یا یک مرکز آموزشی در جمهوری چک بود.

بنابر این گزارش تا اواسط روز گذشته یادبودی از شمع و گل در مقابل مقر تاریخی این دانشگاه برپا شد و مردم از صبح زود با وجود بارش برف وباران شدید برای ادای احترام به این دانشگاه رفتند.

پترفیالا ، نخست وزیر چک این تیراندازی را حمله ای بی معنا خواند و گفت: این کریسمس به طور غیرقابل تصوری غم انگیز خواهد بود .

پتر ماتیچک ، رییس پلیس پراگ با برگزاری یک نشست خبری اعلام کرد که عامل این حمله مردی 24ساله و از دانشجویان خود این دانشگاه بوده که در پایان این حادثه، با ضرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 رد خون در دانشگاه تاریخی شهر پراگ

 رد خون در دانشگاه تاریخی شهر پراگ